Pengikut Batu Blok

Saturday, December 4, 2010

Segar

Ahhh...Terase segarrr...Segar sangat sangat...

Kalau kau bayangkan, kau berpeluh ketiak masam bachin nak mam...Pastuhkan kau pegi masuk toilet mandi lame-lame...Kau keluar toilet ape yang kau rase...Mesti perkataan pertame yang kau sebut: "Ahhhhh..Segarrrr siket!!"

Macam tuh jugaklah yang aku rase..bile batu blok nih dah berbaju baru...busan dengan yang lame...rase panas dan rimas...tapi nak tukar-tukar perlu mahMOOD rajin datang rumah...Tadi, tak masal tanpa dijemput, enchek mahMOOD datang pulak..terus fokus aku menyiapkan mende alah ni..nak berak pon tak fokus sepeti ini okeyh!!

Kali ini, macam lebih simple..pemilihan kaler dari 1 tone yang same...sebab dah tak larat pilih kaler...terime seadanye ape yang disediakan oleh Dato Sri Blogspot..

Macam terase nak mencanangkan blok nih...Tapi macam terpikir balik, belom tibe masenye kot...Sebab aku tak mau ade student aku yg bace blok aku..nanti terkeluar bende yang tak senonoh aku tulis, bikin malu kaum...nanti kecah satu maktab..abis reputasi aku!!.eh..eh..ke ade yang dah bace???Aku rase aku belom dedahkan lagi kat students!! Kalau ade student aku yang dah bace, maknenyer terer lah diiorang korek rasie..

Oh yer..besok ari ahad...luse hari isnin..lusa ari isnin...lusa ari isnin...lusa ari isnin....lalalalalalalala~
Seumur idup aku, nih la first time aku suke hari isnin...hehe

dah...dah...dahhh...

No comments: