Pengikut Batu Blok

Thursday, December 16, 2010

10 Muharamm



Satu Muharam deltik permulaann,
Perkiraan tahun Islam Hijrah....lalalalalallala~

oh...hari ini sudah 10 Muharam...

Niat dari 1 Muharamm nak puase time 10 Muharam..
Bile tibe masenyer, tak boleh pulak aku nak puase...Datin Pe'ot yang dah 3 bulan tak datang jengok aku, tibe-tibe datang pulak...

eh..eh...

korang tau Datin Pe'ot nih datang biler????


haaa.....kalau korang tau cerite aku nih, mesti kau dapat m
embayangkan muke aku yang kemek bile Datin Pe'ot datang pada ketike itu!


Sabtu petang sampai kat Cameron Highland..*ok..sempat!!!*hahahahha~
(siap request baby cot untuk Adam okeyh!!)


Ahad tghari tibe-tibe pulak mak datin nih bg salam...ohh...whatde!!! selepas aku tak jumpe kanda 41 ari...selepas aku dapat port baik kasik feel sebab sejuk...kau datang saat nih eh mak datin...selame-lame Kanda pegi haji, kau taknak pulak datang jengok aku!!!Kau memang tau!!

Sangat Memang!!!!!


Boleh sebegini saja!!


Ahad malam tibe-tibe Adam tido tengah2 antara kitorang!!

Great Job Adam!!!


2 comments:

Unknown said...

hahaha lawak laa..mula2 xberapa nak paham..haha

F A R H A N A said...

haahhaha..nasib anda paham...kalau tak, ku explain jelas2..hahahaha