Pengikut Batu Blok

Friday, December 3, 2010

Adam dah ade pasport!!!

hei...hei...hei...

Adam dah buat pasport weyh...

Aku buatkan kat Jabatan imegresen Muar..

Sekarang buat dah cepat eh...



Canggeh lah!!!

Tabik kat Jabatan Imegresen yang dah tak tangguh-tangguh keje lagi dan makin canggih!!

kalau dulu kat Muar nih seminggu baru dapat...

Tuh dulu kitorng sanggup gi Melaka atau Batu Pahat semate-mate nak dapat cepat....

Tapi sekarang.....

Lepas satu jam bayar dan dapat resit, kite dah boleyh dapat dah pasport tuh...

Tahniah kpd org Muarr!!

hehe..

Buat Pasport Adam hanye memerlukan seratus lime puluh hinggit saje untuk tempoh lime taun...

pakai jer duet yang sedare mare bagi tuh...

lebih afdal!!

Hahahahahaha..



ini Adam yang kesejukan dalam Jabatan imeg tuh...baru lepas amek gambor...ngeh2~


lepas satu jammm...inilah hasilnyer!!!
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
Taraaaaaaaa!!!!!!

Aku gelak guling2 tgk muke anak aku nih!!

begitu juge seluruh anggote keluarge aku...

Kalau korang nak gelak pon, gelak lahhh!!!!

hehe...

Bile Adam dah besar, die pon mesti gelak punyer!!


hahahahahahhaah!

*Lepas nih boleh pegi Londen, Pakistan, Uzbekhistan, Gohet Gostan, Kebun Rambutan!!



1 comment:

s.u.e.m.r.f said...

adeh muke anak ko. lawak seh ;p