Pengikut Batu Blok

Monday, December 20, 2010

Contest Si Manjaku Comel

testing mic...testing
mic...

1..2...3...

hollahoiiii....Cuti sekolah nih panjang sangat lah kann...jadi banyaknyer lah mase aku tibe-tibe join contest


*padahal rumah tengah lintang pukang tak kemas lagi, arap jer kuarkan ikan dari ice box tp tak masak-masak lagi..Adam pot pet sorang-sorang..aku malas nak layan lagi..haha~*


Sejarah nak join contest bermula apabila saya menerjah blok YANTI dan saya nampak ini:



oohhh..Yanti masuk contest..saya pun bace-bace..ehhh...die tag saya...Waaahh...best jugak kalau masuk...walaupun belum tau hadiah die ape!~hehehe..


Takpe..takpe..ikhlas akan membawa kepada kap ba ro kap alip ta nuuunnnnn....
Alhamdulillaahhh~


Mule-mule die suruh saya Follow blok yang organise contest nih..Tekan SINI kalau nak join jugak..
Saya dah follow dah!
hoyeayyy..yeehaaa..yehaaa...anggerik...anggerey!


Lepas tuh..lepas tuh...

Saya kene ade blok sendiri...
Taraaaaa...
ini lah batu blok saya!!!

Komdian...

Komdian...

Saya kene buat entry pasal Contest ini dan letak satu gambo Si comel saya yang palingg comel sekali...

ohh..ini anak sulung lelaki saya .. Name dia ADAM..
yer..ADAM sahaja...
die nih banyak cakap..macam mak die..tapi bukan sangat macam ayah die...walaupon idung die kemek macam ayah die..tak mancung macam mak die!hahahaha!~


Ala....apasal satu jer..saya mau letak banyakkk!!


*jangan muntah kepada si emak yang perasan anak die chomel..hahahaha~sape yang nak puji anak sendiri kalau tak mak die sendiri...hahahahah~!*


dann...


Saya juga kene gam kan gambar baby contest nih kat side bar batu blok saya...
ohh..Amazingnara!!!
Saya juga sudah lakukan itu!!


ape lagi..ape lagi...saya mau lagi!


ohh..macam mane tuan punye contest nak tau yang saye join???


Saye perlu link kan entry saya ini kat comment entry contest tuan punye blok ini..
ohh..itu small matter the pieces lah!! jap lagi saya pejam mata saya buat!!


* 1 minit komdian*


settle..settle...


ohh...Adam layak mengejoin contest ini sebab adam baru umo 5 bulan lebih!
yeayyy!!
korang yang ade anak yang baru lahir sampai 6 tahun, boleh le join contest ini!


Akhir sekali...


yeay dah akhir...

saya perlu tag 5 orang rakan!

sape eh..*pikir*


ok..ok..dapat dah..

1. Oja + Shah (anak:aimy)
2. Morn + dars (anak : Khalish)
3. Mas + hasnor (anak : Najwa)
4. Ajar + Bary (Anak : Eryna)
5. hyerazi + Kasha (Anak : Fathnin)


ok..siap tuan juri..terime kasih kerana sudi bace entry saya yang tak senonoh ini..semuge kalian-kalian hidup bahagia hingge akhir hayat dan tolong doakan saye ade anak lagi...hahahahahaha~
* tak sedar diri yang ari tuh lahirkan Adam kene ceaser*

sekian..

Wabillahitaufiqwalhidayah..wassalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh!

No comments: