Pengikut Batu Blok

Monday, April 18, 2011

Pot Luck Jabatan Math





holla..holaa...

hari tuh kan...hari tuh kan...Jabatan Math ade buat pot luck tau...kalau pasal makan-makan nih, memang lah aku kan organizer die...huahuahuahua...buat time-time budak tengah ujian selaras..memang berkesan!!

Macam-macam ade tau..aku bawak Mee Bakso..tapi aku lupe lah nak amek gambo mee bakso aku yang licin itu...hahahahahah


ade makanan yang ade yang aku makan kesemuanye adelah........

  1. mee hoon soto
  2. mee bakso
  3. nasi lemak
  4. kek 2 biji
  5. roti jala
  6. segala macam lengkong
  7. puding roti
  8. air teh dan sunquick

Seronok rasenye bile orang ramai-ramai datang makan kite masak..hehe...tapi kalo tiap2 ari bagi orang makan, agak bengkok jugak lah kan...dah lah!malas nak banyak cerite..moh kitet engok jer gambo- gambo kat bawah:



mestilah aku kan yang melantak kesemua makanan nih..semua makanan aku rase sampai kenyang!!


tetamu yang hadir

tetamu yang makan

tetamu yang berselere menikmati hidangan

ini bukan mee siput

ini bukan spaggeti

ini bukan pizza

Ini bukan nasik goreng USA



wah..wahh....bile makan memang indah...tapi bile dah kenyang giler sampai pengsan, memang suatu perkare yang serammm...pendek kate bile makan, lupe nak diet...tapi bile dah kenyang, tibe2 teringat pulak nak diet!!

hadoiiii!!!!


2 comments:

LiM حليم said...

aiyarrkkkkk moxx
dah ar aku puase
saboooo je laaa terliur kat statement yang tak selari ngan gambar tuuu
arghh arghhh

。+゚o。. Puan Dot . 。o+゚。 said...

trima kasih mok!!!!!!!!!
aku tetbe terase nk makan roti jala.. hahaha