Pengikut Batu Blok

Wednesday, April 13, 2011

iPhone 4 pulak...

Lenteran dari iPhone ciplak yang kanda beli macam hampir dah menamatkan usianye dek akibat di hentak-hentak dan dicampak-campak oleh si bayi remaja itu, aku terase terpanggil untuk menghadiahkan iPhone 4 pulak untuk Kanda..dan kebetulan, aku tak bagi ape2 hadiah mase birthday die dan annivesery kami, ape lah salahnye aku menabur henfon untuk die...birthday die taun lepas pon aku bagi handphone lain jugak!(kande ade 2 nombor)

dan kebetulan jugak lepas iPhone ciplak dah rosak2, die ade cakap-cakap nak beli handphone baru...die nak beli macam iphone jugak...nah...ape salahnye aku jadikan mimpinye menjadi kenyatan...hehe,,,



macam biaselah aku pandai berlakon..buat suprise untuk die...tindak balas die lepas terpandang iPhone 4 tuh, ialah.........die membebel kat aku sebab katenyer membazir duet...cesss....die tuh kalo belikan aku ape-ape tak membazir duet pulak lah kan....aku tak tau lah kalo die nak kaver2 malu ke sebab terlalu touching ngan pemberian aku nih!hahahahaahah~

Keesokan harinye, die tak pakaipon phone yang aku bagi nih...bile aku tanye kenape, jawabnye, die sayang nak bawak gi tempat keje!..huh..whatde!~

dan sehari selepas tuh, aku pakse jugak die pakai phone baru...phone lame aku soh simpan wat tukun...hahahahah~


taktau lah nak rase untung ke tak, ade husband yang tak berape nak matereaistik nih!~


chiow!


No comments: