Pengikut Batu Blok

Sunday, January 9, 2011

Selamat Hari Jadi




Selamat Hari Jadi Adam yang Ke Enam Bulaannnn!!!!
wahh...dah nam bulan rupenyer aku melalui saat getir yang sangat touching mouching tuh..huhuh...baru nam bulan kerrr???keh keh keh



tapi dah 6 bulan nih bermulah lah saat aku memperke
nalkan kepada Adam makanan pejal...maknenyer kene menjadikan makanan pejal sebagai rutin wajib setiap hari...sebelum ini aku dah cube bagi try siket2 bagi Adam makan biskut ngan nestum...tapi ikut level kerajinan aku lah kan...


tp from today onwards, aku kene mendisiplinkan diri serta merajinkan diri sekaligus menggigihkan membuatkan makanan adam demi kemontelan bersama...hahahahahaha


Gambar pertame Adam selepas lahir ke donia yang Fana....belom mandi lagi...segar dari ladang!!


Mukenyer suci jer...taat jer aku nengok...tapi nam bolan komdiannn....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Sape sangke bayi yang taat tadi telah menjadi bayi remaje yang ceria dan mempesona...sape sangke bayi yang kurus sudah jadi gedebob...sape sangke bayi yang remaje ini, bile diisuap makanan, disembur-semburnye balik makanan itu...sape sangke bayi tersebut kuat giler kot tarik rambut aku...keguguran ianya menghempas lantai!!!



ape yang Adam buat pon, Mak ngan Ayah sayang sangat Adam tau...sayang yang tak terhingge...walaupon kadang-kadang penat nak kejar Adam...penat nak hangkut Adam naik tangge yang "tak" tinggi sangat itu!! bukannye mak tak sayang Adam biler mak suruh ayah dukong Adam bile naik tangge sebab berat ayah campur berat Adam belum dapat capai lagi berat mak..supaye beban menadi balance, ayah lah yang kene dukong Adam...hahahahahah...



tp penat tuh ilang bile denga Adam gelak gelak gempite..cume mak jeleous bile Ayah muncul depan pintu balik keje, Adam sengeyh melebar....tapi bile mak amik Adam, Adam wat biase2 jer muke!!!
huahuahauahu...




Sodaqallahulazimmm...

No comments: