Pengikut Batu Blok

Monday, November 1, 2010

lepas tuh kan...

lepas tuh kan...

aku pon demam lah..amek MC ari rabu..siyes mmg aku kedemaman..bdn aku jap panas jap sejuk..kepale berat...selseme yang menggunung...serta batuk yang berpanjangan...adakah ini penangan menangis semalam sehari suntuk??

ari kamis, pagi-pagi aku rase aku dah larat siket gi sekolah..memang aku kene pegi...sebab skrip untuk pengacara majlis majlis graduasi belom siap...ari jumaat dah nak kne raptai..so, by hook or by crook, skrip kene siap hari kamis untuk dibawe ke bahagian protokol..supaye tally lah skrip dengan atucare..at the end of the day, mmg siap skri p tuh...tapi oleh kerane dok terlale lame dlm air con, seram sejuk dtg lagi...kepale mule rase berat...ahhhh...baik aku balik sebelom aku demam lagi sbb lame sangat berkesejukan..balik terus telan ubat dan tido..ptg amek adam..ohhh..penangan ubat sangat kuat..ngatuk tahap babun...kol 830 malam lepas isyak terus aku tido..

ari jumaat, bangun pon kepale berast..pakse dri jer sbb sekolah ade raptai...kalo aku tak jadi MC, aku dah amek MC dah!!~
dengan suare sengau2 merdu tuh, aku pakse diri kuarkan suare..sampai ke petang okeyh...3 kali raptai..kebas bontot guwa..
petang balik terus amek adam..ko bayangkan aku sampai rumah kol 6 ptg..mase tuh aku dah soh anan jer layan adam..aku tak laratt...suhu badan tak menentu...aku risau esoknye aku tak dpt dtg sek utk hari graduasi tuh..malam tuh aku tido awal lagi..kali nih pukol 8.45 mlm..tp kol 1 pg bangun mkn nasik goreng..lapo giler okeyh!!!!

esoknye, ari sabtu, aku bangun rase mcm dah kebah..mlm tu aku tido berpeloh nyahh!!panas sangat2~
akhirnye hari sabtu (majlis graduasi) aku dpt menjalankan tugas dengan sebaik mungkin yang aku boleh wat..demam dah takde..alhamdulillahhh...

lepas je majlis graduasi, br boleh menarik napas lege..sebab dah baik demam!!!dah larat dah nak berbloking, berwalkbloking, berpesbuking, dan bermakanking...cume batuk dan selseme masih menguasai diri...

rimass!!bile lah nak berakhir??

*entri ini takde gambo sbb aku tgh jage budak exam...camere tetinggal kat jabatan!~

No comments: