Pengikut Batu Blok

Sunday, November 7, 2010

hujung minggu yang menggembirekan!!

*menyiapkan report sambil menyiApkan blok..bagusss*

eh u ollss!!
i gembire hujung minggu ini...

sebab kan....sebab kan....

cuti ujung minggu 2 hari menjadi 3 hari!!
yeeeehhhaaaaaaaa....

*buat keje jap*




*okeyh...sambung balik!*

bile cuti dah 3 ari, dirasekan ujung minggu tuh terlalu lame dan penuh makna..aku balik kampong kali nih untuk merayekan sekaligus memeriahkan lagi perkahwinan tahunan (wedding of the year) Cik Kemar..oh..tp kini Puan Kemar..



ohh...ini die puan kmar bersame somi terchentanyer, en peley..(sebut pey ley)

aku seronok sangat sebab akhirnye aku dapat tengok kerms nih kawen dan nikah sekali..walaupon taun lepas die tak boleh membayangkan dirinye kawen,,tapi hari tersebut mmg menjadi sejarah sebab ape yang die tak dapat bayangkan akhirnye sudah terbayang..malah ia bukan bayangan lagi...ia telah menjadi realiti *cukup lah mok kau buat ayat drama*hahahaha~

mase akad nikah kan ade upacara suami cium dahi istri...wahhh...part nih aku sedih..aku sedihh woi...dengan se tak mene nye aku mengalirkan air mata...aku betul-betul rindu kanda..rindu yang memuncak sehingge ke angkasa!! aku teringat saat die mengucup dahi aku..renungan mate die waktu itu mendebarkan hati aku sambil berdetik di dalam hati, OH!!!AKU BERDEBAR!!!
*okeyh..jiwang lagi!!*meh selitkan sekeping gambo aku untuk mengembalikan nostalgia itu!!heeeeee....

bile jumpe rakan-rakan, happy sesangat dapat gelak-gelak sambil mengambil gambar..hoaaahhh...gambarnye????tengok saje kat kemar punye pesbuk nih. ade beberape edisi album yang mane tengok kesemuanye rase tak puas dan tepakse gostan balik tengok balik sumer album2 die dah upload..

kemar...kau sgt gorgeous walaupon kau mmg dah gorgeous..body kau mempesona...aura kau terserlah...oh...tibe2 nak admire kau walaupon kau selalu merungut diri kau tembam lah gemok lah..what the lah kan!!!

okeyh..okeh...ucapan pulak!!

kepada kawan saya yang bernama Akhmar bin Safaruan bersama suami terchenta enchek fedzly jamil, selamat pengantin baru saya ucapkan...
saya taknak berucap panjang-panjang..
yang hanye saya boleh katakan::::
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
**
*
*
*
**
*
**
*
*
*
*
**
*
*
*
*
*
*
SELAMAT BUAT ANAK SETIAP HARI!!!!!!!!!!
hahahahah*


*entri ini dibuat dalam mase seminggu lebih...terime kaseh..

2 comments:

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

slmt peranten baru too kemar..
jom buat anak..huahua~

p/s: akhirnye hang update jua blok ini ;)

F A R H A N A said...

aku teringin nak jadi mcm kau yam post byk entri dlm 1 ari..tp mase mencemburui aku!!!!huhu