Pengikut Batu Blok

Tuesday, November 2, 2010

iphone, kanda dan aku!

okeyh..korang semua tau menatang kat atas nih ape mende kan???

okeyh...bagus kalo tau!!

mase raye ari tuh, laki aku dapat bonus yang boleh tahan banyak campur lumayan lah..jadik bonus tuh die bagi 2..separuh belikan hadiah besday aku, and separuh lagi die buat beli iphone nih untuk kepuasan die...

tapi kan..tapi kan...

kalo beli mahal2 tapi tak reti nak mengfunctionkan die tak gune gak kan...

Kanda soh aku study iphone tuh, dan donlod ape2 yang patut..

almasalahnye, aku nih pon bute IT sekaligus bute geejet....

weyy...tak reti gune weyh..puas aku godeyh..google kat tenet..aku ttp tak paham!!

skang nih, iphone tuh ade basic function jer..no games!!no syiok songs!!!no, bende2 yang best!!masalahnye kan, nak gune wifi kat iphone pon tak reti!!hahahahha...

sile lah gelakkan aku!!

so how????

aku nak buat suprise kat kanda...

lepas die balik mesia kang, aku nak bg balik phone die nih dengan pelbagai games and lagu2 yang best.....at least!!

mode: buntu!!
dan perlukan "HELP!!! HELP!!! " *sambil menjerit meminta tolong!

1 comment:

Zahd said...

kalau nak gunakan internet dari iPhone kau kene subscribe the network data dulu...

and the wifi settings is under SETTINGS.