Pengikut Batu Blok

Friday, April 2, 2010

shopink..

sekarang aku berada kat Muar..kampung halaman..balik sempene meraikan kenduri perkahwinan suzana awap..ok..tuh next entry aku cerite..

ape yang aku nak cerite kat sini ialah first time tadi drive balik ke Muar dari Mersing tak masuk highway..sebab niat di ati nak singgah BP Mall..nak cari hadiah untuk wedding zana and baby moni..

mase jalan2 dekat baby department tuh, aku rase banyak nyer barang yang nak kene beli...tapi nak start dari mane??tak tau..sebelum nih aku dengan KAnda penah pegi tengok2 barang baby kat Anakku..tapi kitorang mcm lost abes..x reti ape yang penting ape yang kurang penting....

macam takde perasaan nak beli teruss..awal lagi ke???tapi ade orang cakap baik beli sikit-sikit...tapi macam mane nak beli..takde keberanian..

ermmm...keputusan dah dicapai..aku akan beli barang baby dengan mak...mak lagi tahu kot kan mende-mende nih...tapi bile pulak nak carik mase yang sesuai yang aku free, mak pun free..adoii..masalah lagiii....boleh tak aku takyah pk masalah yang ringan tapi dianggap berat nih???takpon, boleh tak aku pikir, nanti bile baby lahir mesti aku dapat hadiah sket-sket kan..so, tak payah beli lah kan...hehe

whatever~


p/s: kain baju kurung aku sudah menunjukkan ketidakmuatan...walaupun zip kain dibukak, namun kain tetap steady diperut tanpe terlondeh....huahuahu..

No comments: