Pengikut Batu Blok

Friday, April 16, 2010

oi cik hirzahida padil

hah..hirzahida!!!takyah nak wat muke sedihhh...

adoiiii...kau pikir boring kau je nak soh aku post blok...aku pon memerlukan blok kau untuk mngisi mase lapang aku...kadang-kadang aku pon malas nak tulis..tapi aku rajin membace...

tapi Cik Hirzahida...



aku tau kau seorang yang rajinnn...

sejak kecil lagi aku sudah mengenali kau...kau selalu lah update blok kau...kau kne anggap membuat blok adelah homework wajib setiap ari yang patut dilaksanakan oleh kau...



hahaha...walaupun kedengaran agak berat sebelah dan agak kejaamm, tapi aku tak reti nak tgk blok org lain yang aku tak kenal...jadi make dengan itu, blok2 seperti blok kau, dan blok-blok yang lain yang tertera di kanan layout blok aku jelah yang aku bace...



yer...peringatan ini juga ditujukan kepada rakan-rakan yang mane bloknyer ade terukir di belah kanan blok ini....jangan hengat aku tak bace blok korang???AWASSSSSSS.....



eh..mane2 pembace yang aku kenal, tapi bloknya tidak tercatat di seblah nih ha, tolong bgtau aku korang ade blok...nanti selang sehari insyaallah, akan tertera blok korang di kanan layout blok aku...



sekian surat saya.

BERKHIDMAT UNTUK NEGARA



Yang menjalankan tugas,





(sain aku)

...................................

(Farhana Abdul Salam)

*eh..eh...kat atas ade cakap ke yang aku tgh tulis surat??**huahuhau

2 comments:

aziahzuber ialah name saye. said...

aku ade aku ade. yey!! apsal xarrange ikut if org tu update.

mok mok, ko tgk gmba kt blog aku. gaye same wehh.. dlm n luar air, sethn yg lalu n 3thn yg lalu ;)

EDA PIXIE said...

hahaha.. sonok gler ade blog tok aku.. best2.. patla buat lagi.. ok meh aku wat entry baru

oh ye mok.. ko kan nak jadik mommy kan? bace btol2 entry aku pasal stem cell tu.. oke?