Pengikut Batu Blok

Wednesday, August 19, 2009

Siapa nak jadi suri rumah tangga????

hermm...aku baru balik berkuarantin selama seminggu dan seperti yang diberitahu dalam previous post, aku mengahabiskan masa di Kota Tinggi..yer, kampung suami aku..

fyi, ini adelah 1st time aku duduk ngan suami aku dalam tempoh yang paling lama..seminggu tuh lama woo utk kami yang duduk jauh2 nih...dan di rumah tanpa orang lain...

seriously, memang aku rasakan yang menjadi suri rumah tangge adalah suatu yang sangat memenat kan, meletihkan malah membusankan..

aku sangat kagum dengan ketabahan para suri rumah tangge yang mempunyai anak yang berderet-deret mampu melaksanakan tugas dan tanggungjawab yang baik demi keharmonian rumah tangga..aku tak tau lah kenape aku rasa yang aku tak mampu utk lakukan semua itu...walhal aku belum mempunyai seorang dan beberapa orang anak lagi yang telah dihasilkan...

fuh,,enzim kemalasan itu melimpah ruah dan sudah tersemat dalam sanubari aku..well...bukannya sengaja nak bermalas2an nih...tapi aku rase aku tak bersedia untuk betul2 rajin dalam kehidupan,...aku suka hidup yang ala kadar yang kadang-kadang rajin dan kadang-kadang malas..yeaayy..aku masih normal!!!!!!

dan aku rasa aku taknak berubah...muahahahahaha...

No comments: