Pengikut Batu Blok

Sunday, August 9, 2009

h one anne one

waduhhh...gempar..akhirnye Maktab Rendah Sains MARA Terendak telah diisytihar utk quarantin dan ditutup selame seminggu (10.08.09-16.08.09) sempena wabak ifluenza A (H1N1) yg sedang menular..

aku sebagai warden mmg dah jangkekan hal ini akan belaku sebab due mnggu kebelakangan ini terlalu ramai student yg demam2 tp x h1n1..

ermm..seronok ke x cuti seminggu nih??

seronoknye x yah keje..hoyeaaayhhh!!!

yg x sonoknye, bile start sek kang, aku kne tingkatkan momentum pengajaran aku..takut bdk x buleh catch up memandangkan ilmu hisab nih perlukan pemahaman konsep yang tinggi dan ia mengambil masa bergantung kepada kecerdasan seseorang pelajar tersebut..

jika kecerdasannya membanggakan, tiadalah masalah untuk aku namun, jika kecerdasan dan kerajinannya menjengkelkan, susah utk aku awasi pelajar dari golongan ini...Nah..akibatnya GPS kelas aku pasti melesukan...namun aku beserah...

yang pasti permulaan kpd cuti nih, aku akan balik ke Kota Tinggi menemui kanda dan aku akan menguarantikan diri di sana..yeaahaaaaaaa!!!!




satu kali hua...dua kali hua...tiga kali hua...

hua..hua..hua...

No comments: