Pengikut Batu Blok

Sunday, August 2, 2009

bunge oh bunge



yer..ader ape dgn bunge??




jumaat balik kota tinggi setelah sebulan lebih x balik umah mentua..tp kali nih lain mcm sket sbb aku balik nek bas..okeyh dr melaka Central..sampai2 mse tuh mmg ramai peserta bas memakai mask, protection utk h1ni..aku?? yer..x sempat nk beli lg..




sampai jb, kanda hamek kt larkin..wahh...2 mnggu x jumpe sama die..yerpss..rindu ler weyhh..


pastu teman kanda settlekan keje kt opis die..then otw nak balik die kate nk singgah beli barang..aku ckp nk ikut..die kate x yah ler..dok dlm kete jer...okeyh..fine~wpon ati aku mmbengkak sbb busan tnggu dlm kete...




agak lme gak r tnggu..dlm 15 min...




tungguuu...








tungguuu lagi...








dan tungguuuu....






akhirnyer die membawe beberape bijik bunge rose!!!!




aku terkelu dan terkedu...






utk pengetahuan u all, kande aku nih bknlah seorang yg romantik dan x penah bg aku bunge ke coklat ke sebelum dan selepas kawen....pendek kate die x pandai lah dlm hal2 nih...




n aku pon xder lah mngharap die akan bg mende2 tuh..sbb aku dah tau yg die mmg mcm tuh..




mungkin org lain akan ckp.."hek eleh pompuan nih..tuh pon nk kecoyh... aku dpt tiap2 mnggu or tiap2 ari!!"




hahahha..tuh kau ngn boipren kau...nih aku ngn kande aku lahh...






tenkiu dear..




No comments: