Pengikut Batu Blok

Friday, August 28, 2009

kenape ari nih mahMOOD rajin datang??

Salam semua...
Kali ini aku nak cerita mengenai apa yang aku lakukan pada ari nih...

Bangun kol 11 pg..yeay..isteri mithali kan aku!!

Malam tadi tak boleh tido..bangun-bangun aku rase hiba dan sedih..gado beb!!

Wahh..terus aku kemas bilik giler-gile punya..Termasuklah aku membersihkan drawer2 cermin, wardrobe aku, aku susun balik baju-baju..

Buang segala macam yang tak pakai..sapu bawah katil yg dah berhabuk-habuk..
Ganti cadar, jemur baju 3 trip tau..

Bilik mak pun aku ganti cadar, sapu satu rumah, pastuh mop siap keringkan lantai pkai lap kaki..walaupun sebenarnya sebelum nih, kalau aku mop, aku biarkan ia kering sendiri..
Kemas dapur, lap segala macam daki dan kotoran, dan sekarang nih tengah rebus ayam nak buat soto untuk buka puasa..Sekarang pukul 400 petang..korang bayangkan yg dari pukul 11 tadi, nah sekarang aku baru berhenti sambil memblog kan diri..

kenapa mahMOOD rajin datang??

mungkin mahu melupakan segala kesedihan..
Yearghh...ia berhasil!!!

emosi aku sekarang dah stabil walaupon masalah belum dapat diatasi..

Aduh..bau rebusan kuah soto sudah menerjah masuk ke dalam lubang idung ku..

pasnih, wat sambal kicap, goreng suhun, buat begedil , goreng kacang dan hiris bawang sup..ermm..ada lagi ke yang aku lupa??

soto...soto...tosooo..toso...tosoo..soto..

terima kasih mahMOOD rajin!!!

No comments: