Pengikut Batu Blok

Monday, August 3, 2009

hati dan perasaan

seblum tidur memalam, aku sering berfikir...


kite x boleyh nk tipu perasaan kite kan..
wpon kite handal tipu org lain..tuh bkn bermakne yg aku penipu..
secanggih mne pon manusia, perasaan masing2 mesti xleh ditipu..

Argument type 1:
Premis 1: manusia xleh tipu perasaan yg ader dlm ati..
Premis 2: Farhana adelah manusia
Conclusion: Farhana x leh tipu perasaan die..
(mathematical reasoning..xkkan korang x hengat..hehe)

xbest lahh..
aku tau aku berdose dlm hal nih..aku cube jauhkan dri dari die..
tp aku xleh nafi perasaan nih..
mangkok hayonn..mede nih aku lalui pas aku mnjadi istri org..dugaan utk aku apbila berjauhan dgn somi....
dem..


ya Allah, lindungilah aku dari sebarang dosa,kemungkaran dan godaaan syaitan...aku mmg pasrah dgn ketentuanMu..

No comments: