Pengikut Batu Blok

Friday, November 11, 2011

Ombak Rindu

Tulis dengan nada novel*

Masih ingat akan diriku ini yang suatu ketika dahulu pada masa aku tingkatan 5, fenomena ombak rindu melanda teman seperkolahanku.

Ade sorang daripada rakanku membeli novel ini.. Tapi, malangnye sungguh ramai yang menunggu turn untuk membace novel ini..

Tapi aku bernasib baik kerana anak kepada mak angkat rakanku ada juga membeli novel ini lantas aku menyambarnya dan membacenya sehingga aku sendiri menyelami dunia izzah itu.. Auwww

Dan kini setelah 9 tahun berlalu, Osman Ali telah bertindak bijak dengan menghasilkan filem yang diadaptasi dari novel ini.. Aahh.. Aku sungguh teruje, teruje untuk Menyaksikannya apatah lagi yang melakonkannya ialah aaron azizz.. Aku auuwww sekali lagi..


Akan ku saksikan tayanganya yg akan bermule satu disember ini dan ianya berlaku pada waktu cuti sekolah memudahkan lagi pergerakanku untuk meronggeng..


Ombak rindu, nantikan aku!!!

1 comment:

Fieda_shairazi said...

semlm ade citer tu kat astro ria x silap aku... pkol 4-430.. br 1st episod