Pengikut Batu Blok

Monday, November 7, 2011

Bukan hati ku yang berdarah tapi.....(part1)

Hahaha..tengok tajuk macam nak gempak plus jiwang yg amat..cumenyer kalo kat sekolah dulu katekan arahan soalan suruh kite sambung dari ayat kat atas..

Bukan hati aku yang berdarah tapi...

Tapi darah itu tak keluar ikut hati cume die keluar ikut laluan yang same darah period kuar..yer..ini memang blogserius..jangan main2..

Macam ni ceritenyer.

Suatu malam tuh, aku tidur krohh krohh macam biase.. Tibe tibe aku terjage sebab macam rase ade air mengalir kat Area bawah aku.. Then dlm hati aku "eh, aku ngompol (kencing mlm) ke?? Tapi kenape aku takde rase perasaan naaakkkkk sanggaaatt teekencheng tuh" dan kebetulan juge, sebelom tuh aku dh terbangun untuk mengencheng..

"jadi ape yang mengalir nih??"

Aku pon dgn malas nak membuke mate ambil secalit air yang meleleyh leleyh untuk membau..

"eh... Xder bau pulakk"

Jadinyer ape eh??
Dengan penuh rase kemalasan aku membangunkan diri..

"hah?? Darah?? Abang.. Abang..bangun..ade darah!!"

Begitulah reaksi aku apebile terlihat setompok darah dah berade atas katil dan juge mengalir ke pehe..

Kanda terpisat pisat bangut lalu berkate

"whatttttttt???"

Hahaha.. Nak tergelak aku tengok die terkejut...

Nak tau ape yang terjadi seterusnye, nantikan episod akan datang di hari dan waktu yang same di......tv3.. Hehe

Ok..dah ngantok nak tido..nanti aku rajin aku sambung.. Hehe bye2

No comments: