Pengikut Batu Blok

Thursday, June 23, 2011

bila dah jodoh tak kemana

bile dikatakan bab jodoh, konsep die senang jer...




Bila dah jodoh, kawen lah pasangan tuh...bile tak de jodoh tak kahwen lah pasangan tuh...


Bile dah kawen pon, kalau dah tak de jodoh, bercerai lah pasangan itu...tapi kalau ade jodoh, ribut taufan melanda pon, ia tetap akan kekal lah ia hingge akhir hayat...hanye maut yang memisahkan mereka..ecececehh...


Mase aku kursus kawen ade ustat cakap ngan aku...mmg cakap die nih aku hengat sampai bile2....

"bile kite dah bercinta, jangan lah kite sayang dengan pasangan kita"

"bila kita dah nikah pon, kite hanye boleh sayang separuh je pasangan kita...jangan bagi 100% sayang kita kat die...sebab belum tentu die jodoh kita yang sebenarnya"



so, aku 'tak' sayang ponnnnnn husband aku...lalalalalalalla~

2 comments:

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

hahaha~ ckp kt husbemn, sy syg awak sepruh aje.. ;)

F A R H A N A said...

dah ckp dah pon dah die redha sajaa!