Pengikut Batu Blok

Tuesday, May 24, 2011

Surat untuk girlfrens!!

menemui kawan-kawan dan sahabat-sahabat baik yang aku sayanggggg sangat-sangattt....

korang..korang tau tak aku rase sedihhh sangattttt sebab tak dapat join korang pegi mengabiskan duet di Pulau Kapas....mase tuh aku rase betul-betul stress sebab tak dapat pikir care macam mane nak pegi.....


Abis daya aku pujuk laki aku..die tak kisah..tapi kate je tak kisah....die kate kalo aku nak gi ngan Adam kene ade peneman..sebab die tak boleh temann...masalahnye aku nih duduk jauh dari koranggg...sedih tau takkkk????


Sejak tuh kan, aku selalu cari pasal ngan laki aku...hahahha~statement agak kejam disituh..tapi itu hakikatnye..aku macam memberontak...berontak yang amattt....sebab aku betul-betul nak pegi...korang hengat tak taun lepas, aku tak dapat pegi Tioman sebab laki aku "bimbang" dengan keselamatan aku...di tambah lagi aku kene induksi pulak time tuh....tapi mase tuh aku redha kan diri sebab aku pikir, taun depannye aku nak pegi...tapi tak dapat pegi jugakkk!



Kemudian tuh, sekolah aku pulak tibe2 announce Sabtu tuh sekolah ganti...memang aku rase nak mengamuk ke seluruh alam lah kan.....



Akhirnye korang pegi jugak tanpa aku!
sob...sob..sob...



Tapi kan..tapi kan...laki aku bagai memahami...huahuhuahua...Tibe-tibe Ahad pagi die kejut aku soh siap-siap..die ajak meronggeng...wahhh...terlompat-lompat aku kesukaan....Dalam kete die ajak aku tengok wayang...

Wahhh...terase nak bergolek-golek sebab dah lame gilerrrrrrr sangatttt sangaatttt aku takk tenggok wayanggggg....


AKu ngan laki aku mengambil keputusan untuk tinggalkan Adam dengan kakak ipar aku..dan kami pon bergegas ke JUSCO Tebrau...


Terase berdebar macam first time dating sebelom kawen bile berdue nih..hahahahah~


AKu ajak laki aku tengok cerite nih jer...

Sekali mase nak beli tiket, die suruh beli tiket cerite nih jugak....



Aku cakap ngan laki aku..."biar betik bang??? Adam macam mane???"
*Dalam hati aku ingat Adam jugakkk walaupon nak meronggeng*


"Alah...alang-alang kite dah letak, kite letak lah lama sikett"


Tak sangke aku penyataan benar itu keluar dari laki aku yang terkenal dengan sifat takleh berpisah dengan anak..



Pastuh kitorang shopping "siket-siket"..Yang penting shoping barang akuu....hahahahah~


Sebagai penutup, walaupon aku tak pegi Kapas dengan korang, tapi aku puas hati..


Weekend aku menjadi amat bermakna....


takpelah korang...Next time, korang organise lagi, nanti aku cube lagi available kan diri......


Itu je surat aku..




Yang benar,

Farhana

4 comments:

u y u n said...

boleh x nk doa kat tuhan. nk kawan ngn kau smpai syurge nnti! ;)

Anonymous said...

kalau la ade tande like kat komen kau yunn,mesti aku klik likeeeeeeeeeeeee very the !!! awww tacing seyhh

Anonymous said...

kalau la ade tanda like kat komen kau yunnn,mesti aku likeeeeeeeee jee!!! awww tacing bebbbbs

Fieda_shairazi said...

comel je korng.. hihi... jom la gath di PD 18 hb ni.. =)