Pengikut Batu Blok

Wednesday, May 25, 2011

Hobi Saya

Haii...Nama saya Adammmm...





Nak tau ape hobi terbaru saya????








Jeng....





Jeng.....







Jeng.....















taraaaaa!!!!


Hobi baru saya sekarang ialah membaca...Membaca kan amalan mulia...okeyh..mule-mule kite kene duduk di atas kerusi dalam posisi yang betul....












Kemudian, saya perlu memilih buku yang sesuai dengan umur saya..yelah...takkan di usia ini, saya perlu baca suratkhabar...ade saya kisah harge minyak yang tak jadi naik tuh????



Saya suke bace buku-buku kanak-kanak yang tak berape dewase...ia sangat menarik!!!!








Ahhhh...boringnye cerite nih..kite tukar buku cerite lain lah.....



Eh..eh..saya lupe lah...saya tak reti bace lagi.....

saya suke tengok gambar jerrr...sori..sori...

patutnye hobi baru saya ialah melihat gambar dari buku cerite!!!


baru betullll!!






okeyh..dah abis dah...semua buku saya dah tengok gambar die....sekarang mase untuk
.......










MAINNN!!!!!!


yeehaaaaaaa!!!







itu je saya nak cerite kepada anda semua..

eh...tadi saya tengok jam kat tangan mak saya...alamak dah pukul 4 petang...Zuhur dah nak abis..


ok lah kawan-kawan...saya nak solat dulu..kite jumpe lagi nanti yer....



bye..







Allahuakbar!!!!!

4 comments:

EDA PIXIE said...

adam laki pon gedik nak pakai telekung.. heheheheh comelnya!!!

aziahzuber ialah name saye. said...

adam mane perlu pakai telekung!!!! salah ajaran mak nehhh

Yantie said...

cute la adam..eh dah berapa umur adam ek?

F A R H A N A said...

adam dah nak masuk 11 bulan...bulan 7 kang setaun lah die!!