Pengikut Batu Blok

Tuesday, August 31, 2010

saye tanye...kanda cakap...

* hamek kau..2 post sekali aku buat untuk korang!!terime kasih enchek mahMOOD*

saye tanye:
Abang, kenape abang suke saya???

Kanda cakap:
sebab sayang tambah nasik 2 kali mase first time kite jumpe..

Saya tanye:
Abang, ape yang abang terkejut dan tak sangke dgn saye pas mule-mule kite kawen??

Kanda cakap:
abang tak sangke sayang ade ini (sambil tunjuk kat perut2 berlipat aku)..

saya tanya lagi:
abang, saye nampak lagi gemok ke lagi kurang gemuk pas besalin???

dan kanda pon cakap:
abang tgk sayang lagi gemok.. (sambil meletakkan karipap ke dalam pinggan aku)

saya tanye:
abang sayang saya tak???

kanda tak jawab tapi die mencebikkk..konon-konon tak sayang

dan aku pon lupeeee..

bile dah nak tido...

kanda berbisik:
kalo abang tak sayang, abang dah balik rumah abah dahhh~

kesimpulan:
gemok pon ade org sayang oiiii!!!!hehe

6 comments:

CiK D0T said...

comel lah laki kau!!!!!
i lykeeee

s.u.e.m.r.f said...

suwiiittt
kurus keremping pon ade org syyyggg ;)

mimi said...

hahahah...so'lan yang cute beserta jawapan comel..tersenyum aku bace post ko nih morq..

F A R H A N A said...

ape yg aku ingin nyatakan disini ialah, kurus kaaa, gumok kaaa, itam kaa, huduh ka,, chantek kaaaa, semua org berhak disayangi dan dichentaiii!!

aziahzuber ialah name saye. said...

gemok ade org sayang, kurus ade org sayang. yg intermediate mcm aku? ahahaha.. comel juge ye laki mok neh. ehehe

cha said...

sweet betulll la...