Pengikut Batu Blok

Wednesday, August 25, 2010

kerja dan adam!!

hellooo....holllaaa....

kamu..kamuuu!!

sudah seminggu aku bekerja balik...wahh..eksaited tau!!almaklumlah, dah lame sgt terperuk kt umahhh dan aku kepingin mau hirup udara kerje..ya..ya...aku bukanlah rajin tapi aku mmg rajinn...kuikuikui~

start keje aku anta adam gi nursery...terdesak giler tak dpt carik pengasuh yang rumah org punye..takpelahh..starting ngn nursery dulu..pastu tgk lah keadaan akan datang mcm mane...

sejak ade adam dan kerje nih, fuh...kehidupan aku sangat aktip...sangattt okeyhhh..

bangun pagi2..dulu aku boleh bangon kol 7 pg...skang kene bangun kol 630 pagi..hahaha...setengah jam awal jer kotttt....bangun susukan adam dulu...siapkan die baru lah aku besiapppp...kali nih, aku ngn kanda kuar keje sekali...sbb die pon nak gi anta adam jugeekk....so, die kne lah ikut jadual aku!!

dan aku pon bekerje....

pung panng pung pannggggg...*bunyik kerje*

balik, aku tak terus amek adam...aku balik umah dulu..masak-masak untuk buke...kalo aku masak mase adam ade, makenye masakan aku terganggu...hahahhaha..bukanlah terganggu dari segi rasenye, terganggu maknenye takleh fokussss!!!!dari setengah jam masak boleh jadi satu jam setengahh!!sbb sket2 nak kene tgk die..so, baiklah aku balik masak dulu...pastu kemas sket2 tak bg saket mate jerr...mandi dgn bergaye, barulah aku boleh amek Adam dgn selesenyer!!

dah amek adaamm, baru boleh main-main...sambil tgk tv...pok pok adam tido....maghrib buka pastuh takkan aku nk tido maghrib kan..mase bujang dulu aku tido mmg x kire waktu...maghrib pon sebattt!!so, tgk lah tv sampai malammmmm..malam kol 11 jer, aku dah nak kene barangkat masuk bilik,,,sudah ngantokk..adam pon dah ngntookk...mari kite tido adamm!!

mcm tuh la kehidupan aktip aku...kalo korang bace mcm biase je kan..ape yg aktipnye!!...


tp bg aku aku rs aktip sbb aku dah takleh tido pettaaaangggg!!!!
hahahaha!

1 comment:

Khumaera Ismail said...

pengorbanan seorg ibu.. ;)