Pengikut Batu Blok

Saturday, August 7, 2010

ngade-ngade..

*taip dengan cepat sebelom Adam menangis


aku kan pagi tadi ngande-ngade merajuk dengan kanda...sbb ape mmg malu nak cerite sbb kalo aku cerite mesti korang cakap aku mengade-ngade...memang ngade-ngade ponn...

ok..pastuh kanda pon pujuk punye lah pujukkk..

pastuh ade lah ayat sms aku bunyi camni:

Saya rindu nak mcm dulu...saya rindu nak balik ke zaman berchenta dulu..

then my kanda reply :

dulu kita berkawan, sekarang kita bercinta...betol tak??

ayyyyoooo....
kau hengat tak touching ke....

lately kalo ade ape2 kan kanda rajen pulak nak pujuk aku...meaning pujuk dengan ayat2 yang wat aku rase berpikir dan mendalam gler maknenyer!!

sampai aku pon tak jadi nak merajuk lame-lame
(well..actually aku ssh jugak nak merajuk lame)




dah...dahhh....malam nih mau ketemu kanda!!
mau cium ketiak die!!hahaha

kangan bangatt sihhh...

baru seminggu je pon!!

hhuhu

No comments: