Pengikut Batu Blok

Wednesday, April 11, 2012

Mimpi Tak Basah

Malam tadi aku termimipi..Tapi bukan mimpi basah woi! eh ..pompuan ade ke mimpi basah?? muahahahha\


Kisahnye begini:

Situasinye aku tengah tido..tibe-tibe aku terjage dan darah melimpah keluar siap ade ketol-ketol lagi... wahhh.. dalam ati dah suke sebab dah boleh beranak!

Pastu, aku pon dihantar oleh laki ku, die kemas beg aku..aku order jew..

Then, aku pon pegi hospital.. pastuh tibe2 aku kene balik rumah...tungggu kelahiran aku di rumah..

Tapi yang pelik, aku kene tunggu kelahiran kat rumah.. tapi kanda kene tunggu kat hospital..die yg update aku dah beranak ke belom melalui SMS.. oh, aku mcm pening kepale jer..

sampai lah Kanda sms kate yang aku dah beranak.. tapi aku yg tuan punye badan pon tak tau yang aku dah beranak!

hahaha..memang mengarut!
Tibe-tibe terjage dah pukul 7 pagi!

p/s: tahniah kepade rakan sesekolah menengah qber, yanti yang dah beranak pada malam yg same aku mimpi nih.. rupe2nye die yg beranak bukan aku! hahaha... tahniah for your baby boy yanti!

No comments: