Pengikut Batu Blok

Sunday, April 8, 2012

Annakku versi 4D

Semalam ke Kluang Maternity Centre lah kami sekeluarga dengan harapan dapat melihat rupe anakku versi 4D..Setelah 38 minggu mengandunginya, tentulah hati membentak tak sabo untuk menatap wajahnye kerna diri ini dirasekan terlalu rindu kepade nye * ecewahh..

Sampai lah kami kat klinik itu pade jam 12 tghari..die tutup jam 12.30..wah, konon-konon sempatlah kau nak jumpe doctor kan! Sekali bukak je pintu klinik, terkezut aku punye lah ramai maknusie yang tengah menunggu..adoii!

Ku cube untuk mendaftarkan diri, dengan harapan ade ruang-ruang sempit yang bakal disediakan untuk aku yang membuat muke kesian, namun semuanyer hampa belake.. Aku telah disuruh datang petang pukul 2 sebab terlalu ramai!

woi..aku datang dari mersing ok..mersing-kluang satu jam setengah perjalanan belom ditambah dengan jalan yang tak berape nak rate, berlekuk-lekuk, berketak-ketak, bengkang dan bengkok serta kesempitan idup jalan ittew! wah, sabo morq!!

So, kami sekeluarge ade 2 jam untuk menunggu make untuk mengisi masa lapang itu, kitorang gerak pegi rumah Aziah (rakan sebesaran aku yang tgh cuti berpantang) untuk amik barut aku versi saiz org beso! die tlg orderkan dengan bidan kg die..40 hingget!

Memang beso wa cakap sama lu..puas ati aku..kalau tak kurus mase pantang nih aku tak tau lah!! hahahaha


then pegi rumah Nain & Jue (Nain bespren kanda..bini die beranak awal jugak dari tarikh due!) tengok anak die so comellesssss dan ia girl! syok tengok baby org! geram rase tak sabar nak memiliki baby sendiri walaupon dah penah ade baby sebelom nih.. Oh gambo tak di ambil sebab tak bawak camere dan Adam tak leh melohat handphone atau ipad ku sebab nanti dengan rakusnye die akan merampas dari tanganku..baik aku nyorokkan! muahahaha


pukul 2 45 gerak balik nak gi klinik tadi dan sampai kol 3.30.. Masih ramai jugak orang tapi dapat lah ku meloloskan diri dengan mendaftarkan diri di kaunter pendaftaran.. Agak lame menunggu, rate-rate yang jumpe doc nak scan 4D siap print lagi.. Mase tunggu tuh memang dah tak sabar lah aku nih nak tgk anakku! dan juge mengomfemkan gendernyew!


mase yang ditunggu telah tiba. cewah!

jumpe lah doc, cek BP, semua clear.. then wat lah ultrasound..mule2 doc buat 2D..ok fine, aku redha jer.. pastuh semue ok. then aku request utk tgk 4D.. die kate dah takleh nampak sbb muke baby dah ke belakang sbb dah cukup ari dan anakku pon dah engaged sedikit!

oh, tau tak betape kecewenyer aku.. datang jauh-jaug meredah onak dan duri konon-konon dapat lah tengok, rupenyer tak dapat.. dan aku akan tengoknyer buat pertame kali scare live.. bile?? Allahuaklam bissawab!

Balik dengan kehampaan..

Sob..sob..sob~

takpelah, aku pujuk hati kecil ini, takde rezeki kot!

yang penting aku dah tau komfem anakku ini boy or girl..

muahahaha.. puas hati aku disitu!

tataaaaa!

No comments: