Pengikut Batu Blok

Monday, April 2, 2012

Aku dan cuti fruti..

Huargghhhhh...

Sepanjang tempoh kehamilan, aku tak penah update pasal kehamilan aku eh.. Tup tup eh?? Sembilan bulan dah?? Tunggu ari dah??? Homai.. Homai..

Untuk yang tak ketahuan, due date aku ialah 21 april lagi.. Sebelom tuh, kanda banyak kali tanyer guwa bile guwa mau start cuti??

Soalan tersebut memang payah nak dijawab.. Ntah kenape aku malas nak pikir nak cuti awal bile.. Kalo boleh, aku nak tunggu air ketuban aku pecah sewaktu mengajar Theorem Phytagoras then baru aku start cuti.. Muahahaha..

Kenape aku malas nak pikir cuti awal, sebab mase adam dulu, aku amek cuti awal lebih kurang sebulan dan bile dah amek cuti awal, baruku tau penantian itu satu penyeksaan! Hahaha..

Dan lagi satu sebab malas nak pikir cuti awal, sebab aku rs aku tgh mahmood bekerje! Ade kale memang penat, tapi kebanyakan kale nyer,aku rase seronokk sangat mengajar dan menguruskan hal-hal yang berkaitan kerje..

Oh, ape dah jadi dengan aku ini??

Sehinggelah beberape hari yang lalu, kanda asyik lah mendesak aku supaye pikir untuk cuti awal.. Lagi-lagi lah bile bespren die punyer bini melahirkan anak awal 2 minggu dari due date nyew! Die lagi lah percuakan to the max takut hal yg same terjadi kepade ku jua..

Untuk menyedapkan ati nyer, aku cakap jer aku nak cuti seminggu awal dari due date! Hahahaha...

Tapi.. Tapi.. Tapi.. Aku belom kemas baju baby lagi.. Huarghhh! Nantilah, tunggu mahmoodku sampai di rumah yg berbahagia ini!

Biler dah decide nak cuti awal, almaknanyer, kene lah isi borang.. Syhhh.. Kanda tak tau prosedur keje aku nih kene isi borang nak minta cuti awal.. Ini kalau die tau nih, mau hari-hari die hengatkan aku untuk isi borang tanpe rase jemu! Hehe..

Wokeyh kawan2~
selamat bercuti frutiii!!
Ngeh3~

No comments: