Pengikut Batu Blok

Tuesday, March 29, 2011

Seronok tengok orang kahwen

Hari ini saya berase sungguh beronok-ronok...

Sorang-sorang kawan saya dah kawen...kawan yang dari zaman hingus-hingusann....rase macam masih berhingus-hingusan lagi sampai sekarang...hehe


Dulu mase sekolah sape sangke yang jodoh masing-masing sampai bile...yang tau hanye belajar, bermain, berguarau senda...

Bila si A kawen, "eh...dah kawen dah A nih"
bile tengok pasangannya, hati berkata "terer betul si pasangan dapat mencairkan hati si A"

Begitu juga seterusnya...


Zaman saya sudah berlalu...jadi, bile tau perasaan indah berkahwin, kita juga akan dapat merasai indahnya perkahwinan orang lain...

Bila kita tau saat bedebarnye bile ditabalkan sebagai istr
i, kite juga akan berdebar saat orang lain yang akan
menjadi istri...

Itulah aku..

Teringat masa kawan baik saya Kemar menikah...menjadi saksi kepada pernikahan itu membuat saya yang sebak dan terharu lalu menitiskan air mata...nak-nak mase tuh Kanda menunaikan haji...padahal saya sepatutnya rase gembira dan berketawa...tapi apakan daya...titisan air mata tak dapat ditahan lagi...

*bile teringat rase kelakar*
hhahahahahaha~


Jadi kepada kawan-kawan yang baru melangsungkan alam perkahwinan,

Hafiz dan Aishah

Madey dan pasangan

Cikda dan pasangan

Yana dan pasangan



SELAMAT PENGANTIN BARU...


credit gambar kepada pesbuk si pengantin...hehe

4 comments:

。+゚o。. Puan Dot . 。o+゚。 said...

haha.. ye.. aku ingt kite mnagis sesama aritu..
=)

choclairissa @ intan said...

sangat best kahwin dan tengok org kahwin~ i sampai nangis tengok org kawen..expecially kwn2 rapat..

siap buat blog kawen lg sbb suke sgt kawen ;)

Sue.Mr.Faris said...

mok plz plz plz update url aku http://suemrfaris.blogspot.com/
dah tukauuu :)

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

best! rase cam nak kenduri semula..hihihi~