Pengikut Batu Blok

Wednesday, March 23, 2011

Sapa suka shawl chantek????


Hai sayang-sayang semuaaaa!!!!!


Sedang saya berjalan-jalan, saya telah terjumpa shawl yang sangat eksklusif dan menarikkk hatii saya....

Tiba-tiba timbul keinginan untuk menjual shawl ini supaya sayang-sayang semua kelihatan chantekkkk!!!

Shawl ini die patchwork kan beberapa helai kain dan bergabung menjadi satu..Kalau pakai shawl ini, die seperti terletak sahaja, takkan mereban-reban sebab kain die berkualiti..Menurut supplier, kain nih dari Italy...dan die juga tak panassssss..itu yang best dan boleh menggayakan pelbagai cara mengikut kesukaan hati dan kekeretivitian diri....

Mak saya dah beli satu tau!!!!hehe


Untuk mengekalkan keeksklusifannya, saya ambil hanya 4 warna dan setiap warna mempunyai 3 pieces sahaja..
Terdapat warna HITAM, PINK (sebelah HITAM), COKLAT (bawah HITAM) dan GREY


model menggayakan warna HITAM
pandangan belakang


Ini warna GREY dan die combine kan dengan biru laut (yang corak abstract)


Jahitan die sangat kemas dan teliti

yang ini warna PINK (corak abstract tuh macam-macam kaler...tapi base die mmg PINK)


yang ini COKLAT (corak abstract warne pink)


dan ini warna HITAM..


so hurry up girlsss!!!tambahkan koleksi shawl anda dengan hanya membayarr


RM 50.00

sahaja

dan macam biaselah...shipping fee RM6.00

SEMENTARA STOK MASIH ADA!!!!!!



Kalau berkenan di hati, tak boleh tidur malam termimpi-mimpi shawl ini, ape lagi....

cepat-cepatlah email saya di

farha_buzo@yahoo.com

ataupun msg kat pesbuk pon boleyhhh!!!!!



Sila nyatakan perkara-perkara di berikut:

Nama :
Alamat :
No Tel :
Warna ape yang suke dan nak beli :


Terime kasih daun keladi....
Esok-esok beli lah lagiiiiii!!!!!!
hehe

No comments: