Pengikut Batu Blok

Saturday, October 2, 2010

ape aku dah buat????

meh..meh sini semuaaa!!
aku nak cerite tentatip kerajinan aku pada ari ini...

bangun pagi...
tunggu kanda siap mandii...
kitorang anto adam gi nursery..naik kete asing-asing...
hehe..kemudian kami brekpes same-same...selepas pekene neskape tarik kaw-kaw, aku terase sungguh bersemangat dan terus menuju ke pasar dan kanda pegi lah keje die..macam-macam aku beli...sampai abis 5o hinggit..mesti kau ckp 50 hinggitt je???oi...50 hinggit boleh dpt berkilo-kilo ikan tau...sape yg nk mkn...kt umah nih 2 org je mkn..

balik dari pasar, aku pon jemur baju yg dah basuh mlm tadi..pastuh basuh lg yg belum basuh....

pastuh siang ikan udang semua...kemas barang-barang yang dah beli..sekali cek punye cek ade 1 plastik aku ntah tercicir mane ntah...plastik tuh mengandungi kangkong, cili padi and terung...cehh!!!!mane pegi ntah..plastik banyak sangat jadi aku pon x hengat langsung kalo tercicir kat mane-mane...lantaklahh!

pastuh mengemas seluruh isi rumah..sapu serta mop..lipat baju..

ohh!!!sudah 12.30!!
kene amik ADAM..bile amik adam jer, rupenye cikgu die blom mandikan die lagi dari pagi..alahai..betambah senarai keje lagi satu...

balik, terus masak air dan mandikan adam...susukan die dan sebagainye...

kemudian aku dah macam malas-malas alam dah...

lepak-lepak dulu...

kol 3 lebih, basuh toilet beserta mandiiii...

siap-siap pegi open house depan umah...ohh..bg adam susu dulu...dan die terus tido...bagussss...

dan bile balik, aku call kanda malas nak masak...soh die mkn luar je sb aku dah mkn kan...

balik-balik, siap-siapkan sket lagi bekas-bekas kemas umah...

sekali akak dpn umah ketuk pintu...dtg bg nasi ayam...sedap oi nasi ayam die...mantopp siyesli...sos die sedapppppp sangatt..so, pas die bg nih, aku call kanda ckp x yah beli makanan kat luo...abiskan nasi ayam...ohh...skang tunggu kanda balik and mau teman kanda makan nasi ayam best sebentar lagi...kalo dah teman tuh paham-paham jerlah yer...hahahaha

begitulah seharian aku ari nih...
sudah tidak emo-emo macam semalam..

terime kasih kepada diri sendiri yang mengambil inisiatip untuk memotong rambut...hehehe

No comments: