Pengikut Batu Blok

Friday, July 23, 2010

perasaan apakah ini???

dush!!!!dush!!!!

Saya tak suke perasaan ini...

Sangat rase down bile tak boleyh jadik mak yang baikkk!!

Saat nih, saya perlukan kawan-kawan ronggeng untuk menghiburkan hati....

rindu untuk bersopink walaupon duet di tngn ade seratus atau lime puluh hinggit sahaja,


gelak-gelak bersama kawan-kawan tak kire di tengah2 jalan yang ramai orang,

karaoke melalak wat gaye artis,

tgk wayang sambil dok terkangkang apabile kerusi dpn xder org,

jalan-jalan mnjage kawan-kawan yang seperti adek-adek apabila melintas jalan(sbb kawan-kawan aku semuanye cenonet)!!!

gelak bila kawan2 buat lawak!!!

kawan-kawan gelak bila saya buat lawakk!!!

MEngapakah?????

Tapi saya sedar, saya tidak boleh seperti dulu...

Terlalu banyak halangan dan kekangan...

Selamat datang alam DEWASA!!!!!

Bulll cittt!!!
(mahap)

4 comments:

aziahzuber ialah name saye. said...

mokkk!!! jgn begitu yeh. kamu harus teguh dan tabah demi seorg ADAM!! ehehehe.. dunianya hanyalah kamu dan suamimu, so jgnlah sesekali kamu abaikan dia okeyhh??!! die akan membesar dan menjadi anak yg sgt berwawasan tinggi seperti kamu. hee..

Payad said...

normal rasanya perasaan itu.tpi perlu di kawal dan sesungguhnya ibu ibu memang sayang bangat sama anaknya walau luarnya dia rasa penat letih marah susah hati bila menjaga anak itu.

masa akak aku lahirkan anak dia daniel pun dia kadang kadang call aku dan menangis. yelah, dakak aku dan suami ialah "weekend husband and wife", jadi kadang tu kakak aku tensionlah.

tapi itu semua phasa, sebab lepas itu dia jadi orang yang cekal. anak dia mendengar kata, lelaki dia pun mendengar kata.kekeke (sebab dia tau isteri dia susah sorang sorang kene keje jaga anak)

olwh itu, Aku tau kau boleh Mok! Adam akan membesar jadi anak yang Soleh, menggembirakan hati ibu dan bapanya.

~nanti pid kawin auntie Baya bagi adiah ye adam. jangan nangis malam malam selalu.kesian ibu kamu~

F A R H A N A said...

aziah dan payad oi..

terimass akan ke'concern'an kamu itu..

aku sunngguh terharu..

aku sebenarnye tgk gambar korang jalan-jalan meronggeng lagi buat aku kejelesan yang melampau!!hehe..bukan salah korang!!!
aku mmg gile2 teringin nak berholiday!!

Anonymous said...

I would like to exchange links with your site www.blogger.com
Is this possible?