Pengikut Batu Blok

Monday, February 22, 2010

penting sangat ke tajuk??

penting sangat ke letak tajuk??macam ntah apeapentahh..fine~

kisah kali ini yang aku nak jadikan semua teladan:

orang tamak selalu rugi, bagai anjing dengan bayang-bayang..
(teringat aku belaja pepatah nih mase darjah 2..pastuh ader 3 gambar yang menceritekan bagaimanakah pepatah nih wujud..warne buku teks tuh kaler kuning..jenis kertas plak, yang kaler coklat giler buruk tuh)


ok farhana..ape kau membebel nih..takkk...aku takk membebell..

mase mule2 pindah mersing..perkare pertama yang kite kene beli ialah katil dan tilam dengan bantal..sape cakap tak penting...penting wooo!!!mase tuh mcm nak cepat punye pasal, pegi 1 kedai je terus beli walaupun kedai tuh macam tak banyak pilihan dan jenis katil pun ala kadar je..

tapi selepas hampir 2 bulan aku pindah, aku pegi jalan-jalan kat kota tinggi dan singgah satu kedai nih dengan nawaitu di hati ingin membeli meje lipat..ala...meje yang orang cina wat main mahjong tuhh...tapi bile masuk kdai perabot tuh, aku terpandang satu katil yang aku rase mcm elegen sesuai ngn karpet bilik...eeeeeiii...betul-betul tak tahan..walaupun keadaan tengah gawat tapi aku bulat suara..tanye kanda die cakap sukati..pastu sukati aku lah kan nak beli katil tuhh...

terus beli dan semalam sampaiiiiii... hoyeaaahhhhhhh

dulu


kini

No comments: