Pengikut Batu Blok

Wednesday, September 29, 2010

masa

mempunyai sedikit masa untuk berblok..

last update cerite sebelom raye..

serious mmg xde mase..


ooohhhh...aku sungguh bahagie sekarang..
membesarkan ADAM..memang letih dan penat..tp tengok die senyum dan membebel, penat hilang...
ADAM makin membulat..ohh..maknenyer aku bg cukup zat!!bukan cukup..tp terlebih...alhamdulillahh!!

berat adam aku rase sekang dah masuk 6 kg..last ari tuh (2 minggu yg lepas) berat die 5.75 kg..umor dieee....jap aku kire....seminggu lagi masuk 3 bulan..maknenye skang 2 bulan 3 minggu..

ooohhh!!lupe nak cerite lagi...
semalam lepas bagi adam susu dan beburp kan die, aku pon terus lah mandi..sbb adam dah kenyang kan..mase aku baru basuh gigi, aku denga adam nangis...tp aku biarkan jer, sambil mandi cepat2...then mase aku nak amik air semayang, tibe-tibe adam tak nangis lagi..aku dengan cepat2 terus ke depan nak tengok die...sekali aku tengok die dah meniarap..dgn tgn kanan yg tersepit lagi...OOHHH..ADAM DAH MENIARAP OIII!!!!!plak tuh meniarap atas lantai...sebelom tuh aku baringkan atas tilam die tuh..


pastuh aku letak balik kat atas tilam tuh, dah tanak meniarap pulak...adoiiyaaii!!

oh..oh....ade kelas...perlu pegi makan tghari dulu...eehh...mkn jer aku nih!!!

No comments: