Pengikut Batu Blok

Tuesday, May 4, 2010

huduh nak MAMMM!!!!!

hodoh nak MAMMMMM!!!


aku nih dah la jarang2 nk beli tudung2 owning...sbb tudung2 owning nih aku kne pilih yang betul2 punye sekaligus berkualiti sbb aku tak pandai jage tudung!!!!


tapi nih mmg menyesal beli tudung...harge tudung 53 hinggit..okeyh..no hal..tapi tambah batu sworsky nih 50 hinggit..tapi siyes aku tak puas ati lah weyhhh batu die nih..bek aku order ngn kak surizan (cekgu terendak) yang super duper lagi batu die jelas2, kilau2, and corak die jelas, terang lagi nyata malah menawarkan harge yang sangat2 berpatutannnn..





hah...nih tudung yang aku order ngan kak surizan..tudung itam sangat feveret aku..






corak batu yang sebegini rupe hanye dalam 40-50 hinggit sahaje...harge tudung kire lain lah...memang muraaahhhh....tak bebaloi macam tudung ijau yang huduhh tuh..menyesal!!menyesal!!

No comments: