Pengikut Batu Blok

Sunday, March 21, 2010

kahwen dah MIMI SHARLIZA ABDUL HAMID..




kahwen dah kawan aku yang bernama MIMI SHARLIZA BT ABDUL HAMID..bbeliau adelah kawan seketawaan aku dari MRSM Qber dulu..klasmet merangkap JOHORIAN same2..

cerite sket pasal die nih...


Die nih memang kaki gelak dan otak pon weng2 ala-ala aku...aku wat lawak die gelak..die gelak, aku wat lawak...eh..eh..die wat lawak aku gelak..die nih very nice..nampak macam ganas-ganas tapi aku tau die nih seorang yang baik..menjaga hati kawan-kawan..die menjadi diri die yang sebenar..biarlah dulu boys maktab kutuk die jalan mcm gengster kaki kengkang pon,, die tak penah nak ubah care jalan die dan aku suke dengan diri die yang macam tuh..die adelah pompuan lawa yang tak perasan lawa..pompuan gebu kulit putih melepak licin dan tak rase diri die putih..siap ckp die itam dalam family..sebab die mmg sgt rendah diri punye maknusia..(patutlah Allah kurniakan kulit aku tak seputih itu sebab nanti takut aku riak...hahaha)


Mase gi wedding die kat Kluang, die tetap macam tuh..mempunyai gelak yang sangat besar tak kirelah mase tengah pakai baju pengantin kaler merah berani yang serious aku memang rase die gojes dalam merah itu sebab die sangat putih melepak dan gebu...begitu juga dgn suaminye yg keputihan..sure anak diorang super duper putih...wowww!!!tak payah kau nak minum air soya byk2 mimi...heheh..



so, hayatilah perkare-perkare dibawah:
konvoi ngan bibah and sue dan pasangan masimng-masing kecuali aku..
nak balik amek gambo dulu ngan pengantin
mase peluk2 mimi, sempat gak aku wish "good luck mlm nih eh"..tuh yg die gelak terbahak2..
bilik penganten
pelamin
bekenalan ngn hsband mimi
concentrate tepung tawar..aku orang 1st okeyh..

congratulation MIMI AND HUSBAND..

1 comment:

Yantieazan said...

Congrats MIMI..terkilan aku tak jumpa ko masa ko datang aku kawen Morq..Huhu..
Bestnya kalau kite2 semua dapat kumpul bersama berhuha huha lagi..hehe..