Pengikut Batu Blok

Sunday, October 7, 2012

mybatublok kembali beraksi




Bismillahirahmanirahimm..


Fuh kanan.. fuhh kiri.. puh depannnn.. puiiiiii...
Ade orang rindu kan aku kah??
ape demam aku tibe-tibe nak update blog ni??

sebab..sebab..sebabb...

sebab weekend yang lalu, dengan terajin aku telah membace entri aku yang lame-lame.. Waalahweii.. aku bace entri yang dari aku buat dari awal-awal dulu.. Masyallah.. sangat tak matang gaya penulisan aku.. wah sekarang matang kah?? teetttt...

bile baca cerite mase bujang-bujang.. cerite gaya hidup yang ntahpape ntah.. cerita yang takde arah tujuan.. cerita yang belum tau masa depan, buat aku terfikir, wahh aku dah dewasa sekarang!!

Bila baca terdetik "isk.. isk..isk.. rupenyer macam ni aku zaman dulu kala.." nak gelak pon ade.. memalukan pon ade.. wah wah..

Rase nak delete tapi sayangg.. hahahaha.. biar jelah.. I'm just being myself.. phewiittt

Sejarah membina mybatublok telah berlaku 4 tahun yang lalu sejak 2008. Mase tuh baru abis buat degree dan banyak sangat masa terluang kan.. dan klik SINI untuk first entri daku.. jangan gelak woiii..

mane datang nama mybatublok? mase nak buat blog ni, aku mencari perkataan yang seakan-akan sama dengan blog.. Jadi aku mencari-cari dan akhirnya ntah mana datang ilham aku samakan blog dengan batublok.. ala.. yang gune buat rumah tu.. wahahaha..

hokeyh.. hokeyh.. nah sape yang rindu aku, aku tempek sedikit muke aku yang tak annoying sangat ini.. hahahaha


okeyh wa caya sama lu.. bye bye bye..

Maasalamahh waillall liqakk..

No comments: