Pengikut Batu Blok

Wednesday, February 15, 2012

Kelemahan

Inilah kelemahan aku...

Bile dah menghukum pelajar, aku akan rase serbe salah...serbe salah yang amatt.. yelah..dah hukum anak orang beb!! pukul anak sendiri yang tak kuat pon aku dah rase serba salahhh..

tapi aku bukan saje2 nak pukul diorang..atas alasan ingin menyedarkan diorang betape nikmat berfikir itu perlu diaplikasikan dalam kehidupan seharian jer..

Aku memang sedar tindakan aku memang salah kalau dari segi undang2.. dah macam2 pendekatan aku dah bagi untuk bagi diorang pandai..lembut, kasar, tapi kali nih aku memang terpakse pukul demi memberi peringatan...


AKu dah pon minta maaf kat diorang sebab aku pukul.. harap2 mereke maafkan aku atas dasar kemanusiaan dan harap mereka lebih beringat selepas ini..


Fikir, fikir dan terusss berfikirr!!!!

No comments: