Pengikut Batu Blok

Thursday, August 18, 2011

Amer Munawer Yusoff




Sape penah dengar name Amer Munawerr Yusoff???

KOrang tak kenal????
kalo kenal boleh sep tangan ngan aku siket...kalo tak kenal memang guwa tak moh geng ngan luh lahh....




Hah ini die Amer Munawer Yusoff


Haaaa...ko kenal mamat nih???? yer..yer..yer...die ex- ruffedge!! boy band yang penah femes satu ketike dulu dan penah menjadi fenomena dalam idup aku...hehe

Aku dulu memang minat giler2 lah group nih...VE pon suke jugak...tapi ape beze antara VE dengan Ruffedge??

VE takde Amer, Ruffedge ade Amer..


hahahaha...
Sape lah tak suke kan maknusia ciptaan ALlah yang indah ini??hehe...
Memang mase kecik2 dulu terase jugak lah nak kawen ngan die bile beso..hahahaha...siap pasang angan-angan nak keje kat Kedah sebab die orang Kedah...kot-kot boleh terserempak dengan die ke pastu kitorang falling in love kaa....bungok betul lah angan2 kecik2 nih!!


Suare die dah le sedap cik Kiah oi....bile dengar die nyanyi, aku terase jugak lah die tujukan lagu tuh untuk aku...hahaha..perasan mak nokss!



Patuh tak lame tuh die kuar dari Ruffedge..aku macam hilang punce...ala...nak minat sape lagi lepas nih kan!! tapi sepanjang pendiaman die dalam arena seni, aku ade juge lah menggoogle kan name die, tapi still gambo lame yang kuar....frust menonggeng jugokk lah aku...



Lameee jugakk lah die menyepi!!


Sehinggalah suatu hari (mase nih aku dah kawen dah pon) ntah macam mana aku tertengok rancangan Apa Saja FBI (TV9)..ade slot "Terkono Den" ala-ala memprank orang lah..dan pada malam tuh, die memprank Amer....Excited giler aku....Tengok imej Amer yang baru!! Amer dah berubah..


Alhamdulillahhhhhh!!!!
Okeyh..kali ini memang aku suke giler Amer sebagai peminat suare die...Sekang nih dah tak berangan lagi dah nak kawen dengan die sebab die pon dah kawen!!! Nasib aku pon dah kawen...tiade perasaan frust disituh...kehkehkeh..


Haaa...nih bini dieee! nasib lagi cun...memang same cucuk dan sama padan! dan hasilnye ialah ini:::
Budak kecil yang comel ini bernama Ibrahim bin Amer Munawer bin Yusoff bin Saad bin Wan Yaakob bin Wan Ibrahim..

Hah,,..Hamek kau ...ngan atok2 die sekali aku bagi name...hahahaha

comel tak..comel tak...comel giler okeyh..macam bapak die ngan mak die!!hehe



Dan Amer jugak tak mensiakan bakat die...die yang terer buat lagu dan terer menyanyi dah menghasilkan mini album solo die...

Seluruh Mahabbah...

Dan Amer telah menubuhkan sebuah kumpulan yang berunsurkan ketuhanan dan juga dianggotai oleh Azan Ruffedge, Zaf VE, Lah VE ngan Pot Innuendo...

Name group nih ialah AlMawlid..Name diambil sempene Kelahiran Rasulullah dan juge kelahiran mereke semula dalam industri seni...(ceh..ceh..ceh...tibe-tibe aku cakap pasal seni!)




Aku rase aku akan mule menyukai AlMawlid...



Aku doakan Amer dan kawan-kawan istiqamah dalam perubahan dan perjuangannye dan semoge apa yang diusahakan sentiasa diberkati Allahh...



bai bai amer!!




3 comments:

Zahidah Mukhlis said...

MOK!!!!!!!!!!
This is my blog url, baru punya! baik punya! =P

http://zahchan.blogspot.com

wawaneverblog said...

a'ah aku lupa kau minat amir ruffedge, duaa pupu aku rapat gile ngan diorang ni geng2 rufedge especially, selalu lepak sama and siap tunggu masa diorang buat videoklip kump almawlid tu, pnah iut skali g aim, bnyak gile gamar ruffedge leh stalk kt fb dia

Anonymous said...

membaca seluruh blog, cukup bagus