Pengikut Batu Blok

Tuesday, February 15, 2011

habis dah MISRA!

korang tau MISRA tuh ape???haaa...MISRA tuh Minggu Sillaturahim..kire macam minggu orientasi untuk budak fom 1 ngan fom 4 yang baru daftar masuk...

So, taun nih, aku dengan tak semenenye, telah tibe2 dijadikan penyelaras untuk program ini...keje aku, lantik AJK bawah aku, rancang program sepanjang minggu orientasi, wat jadual bagai, buat meeting pastuh semasa minggu belaangsung, aku kene taklimat budak2, pantau keseluruhan program, bla...bla..bla...


huh..program nih takkan bejaya kalo tak dibantu oleh AJK2 MISRA yang terlibat...terime kaseh beribu-ribu lemon aku ucapkan...terime kaseh sbb bantu aku menjayakan program nih..takde korang, sape lah aku kan!insan kerdil yang hina yang mencuba sehabis baik ingin memuaskan hati semua pihak dan buat yang terbaik sepanjang program....


Aku terima teguran2 positif dengan hati yang terbuka...sebab aku budak baru belajar...terime kasih sebab menegur....


walaupon terdapat suara2 kecil yang sinis dengan ape yang aku buat ini, hey....datanglah sini...cakap ngan aku!!!kite boleh bincang!!takyah tibe2 kau nak arah aku buat itu dan ini...aku memang tak ikut cakap kau..


dan bagi mereke yang terasa kerje ini membebankan, dan taknak jalankan tanggungjawab...takpe....aku tak pakse....kalau aku pakse, tapi ko taknak buat...ahh...baik aku yang buat!~itu mmg stail keje aku...~aku ikhlas...(ehh...kalo ikhlas mane boleh bgtau orang?>>hehe...)


ape pun, aku ucapkan terima kasih lagi kepada semua yang terlibat.. walaupon aku tau mereke bukannye bace pon batublok aku....hahahahahha~


cerite dah abiss...

No comments: