Pengikut Batu Blok

Friday, June 19, 2009

school oliday~part 1



wahaha..kalo zaman sekolah punye cuti skolah aku rase macam kurang bermakne dari zaman bekerja punye cuti sekolah..yerlah, mase zaman sekolah, kite hanye follow program yang diaturkan mak n ayah..klo derang x bejalan, kite pon x bejalan..klo derang nk bejalan, kite ikut la bejalan..tp utk saat bekerja ini, aku bleyh decide sendiri mane2 tempat yang aku nak g..




okeyh..intro dah abes..




...cuti sekolah bermula pada 30 Mei - 14 jun..so ade 2 minggu cuti sekolah..apekah aktiviti yangtelah dihabiskan aku pad awaktu cuti sekolah ini...mari kita saksikan:


30 n 31 Mei:


menghadiri majlis pernikahan moni..one of the bestest friend that i ever had..dtg ke majlis die bagi mengimarahkan dan berkongsi kegembiraan bersamanya..namun, ade sesuatu yang terjadi (x perlulah diceritakan disini) membuatkan aku rase turut berkongsi perasaan sedih yg berlaku selame 1 jam lebih itu..

moni yg dah selamat mnjadi istri org....congratz dearrr..

hehe..yg menjadi keterujaan aku ialah apabila my kanda sanggup turun melake untuk meraikan bersama majlis moni nih..kami bermalam di pantai pengkalan balak dan keesokan harinye kami sudah terlambat dek utk mengikuti sekali ketibaan penganten..aku hengat derang nih mcm jhr, ketibaan penganten kol 2..tp mase kitorng smpai kol 2, sedae mare penganten dah blk dah pon..huhu..x dapat la aku tgk derang nih dijunjung..

huaaaa...xper..nebermind la as long i can eat the nasi minyak n berkaraoke menyanyikan lagu zaiton sameon yg berjudul "menaruh harapan"..(okeyh..itu latest feveret song aku).

kanda hanya menggelengkan kepale sahaja tanda x sangke isteri die sanggup melalak di depan public..huaaa..hamppunnn kande..

okeyh...to b continue to part 2...

No comments: