Pengikut Batu Blok

Wednesday, April 1, 2009

rindunyerrr




hah..membace perkataan rindu pasti korang tertanye2 kepade sapekah ku rindu...




huwaaa..aku rindu nk tulis blog nih...sejak aku kahwen, aku mmg tak penah nk update blog nih atas faktor kekangan masa..niat di ati mmg byk yg ingin diluahkan namun terkubur jauh di sudut ati aku..huhu..cewaaahhhh...








namun kugagahi jua semangat diriku dengan mencuri mase utk mencoretkan warkah berlagu pilu ini utk tatapan saudara-saudari sekalian tatkala kini aku sedang mengajar anak murid aku add math..



hah...sian dak nih..aku terpakse garang ngn die dek kerana die nih lah satu2nyer student aku yg dpt K.O.S.O.N.G mase quiz Integration td..padahal yg lain tuh boleh dpt 100..masalhnye bile aku amek markah bdk2 nih, name die jek yg aku tande dgn dakwat merah..korang ley byangkan x perasaan aku..okeyh..lupekan dirinyer..

ok..skang berbalik kpd cerite mengenai diriku ini..hehe..pasti anda tertanye2 kan bagaimanakah kehidupan ku selepas kahwen??alhamdulillah setakat ini semuanya berjalan lancar dan aku dapat rasekan diri ini makin bahagia dan lebih dihargai..moge2 kekal sampai bile2..so, kengkawan kt luar sane..marilah kite beramai2 memPUAN kan dri(sebenarnye aku nk cari geng nih)


hehe..nih kitorang kt tepi pantai..leh dikatakan mini honeymoon tp bersama2 family sblh husband aku..huahuahua..



otw nk balik umah metua..x neves langsung aku...heheh

skang nih tepkse menjauhkan diri atas kekangan kerja..seminggu sekali balik r..tp minggu2 depan bakal menjadi sebulan sekali aku balik kot...leh thn ke???

teeeeeeettttttttt....

sekian, terima kaseyhh..

No comments: