Pengikut Batu Blok

Wednesday, April 1, 2009

petang nih punyer plan

ok..abes klas jap g kol 1.45 aku akan bergegas terus ke pekan masjid tanah..dlm benak kepale hotak nih, byk urusan yg perlu dilakukan:

1. g bank islam-kuarkan duet mntak borang pemotongan duet
2. pastuh g maybank - bukak personal acc baru utk kemudahan shoping..huahuahua..
3. Balik ke bank islam balik utk anto borang pemindahan duet dr bank islam to maybank.
4. Bukak acc ASB
5. Kalo sempat g tabung haji, isi borang potong gaji
6. Balik opis utk booking flight
7. personal tuition kat pelajar under intervensi aku..

aku rs sebagai manusia yg berkakitangan kerajaan dan bergaji ttetap perlulah ade financial plan..simpanan sket2 utk kemudahan ari tua...cume aku nih kadang2 tertanye-tanye sendirik, pas saving2 nih, cukup ker duet aku nk berjoli katak???

dgn HSBC bank, anda tentukan..

No comments: