Pengikut Batu Blok

Thursday, December 4, 2008

perjalanan yg tidak dirancang-part 1


hello semua..dah lame cik farhana (CF) x mengupdate blog yerk..maklumlah, en mahMOOD dah lme x dtg2..nih pon cik mahMOOD br singgah brekpes kt umah CF nih..



ok...pg nih CF nak cerite kat anda semua mengenai perjalanan CF yg tak dirancang pd sabtu lalu (29 NOv 2009). Pada asalnye cerite, mak CF nak ajak kitorang g keje kawen sepupu die kt simpang renggam(bg yg x tau pete, simpang renggam nih dekat2 dgn benut pontian)..kemudian, berkejutlah mak akan kitorng pd pg terebut..sekali tbe2 tercetus di idea mak CF utk singgah ke tempat timah dan balik umah Tok Ngah untuk menyopingkan sedikit barang2 utk nenek CF tersayang itu..ermm..xyah citer byk, anda saksikan jelah video2 dan gmbr2 di bawah sambil meminum kopi..hamekkk..



video
vid di atas di hamek setelah kekenyangan mkn kt kenduri kawen..





berangan adalah bende wajib yg perlu di buat di dalam kete...

video



video

video


ok...nanti CF akan sambung kisah selanjutnye di episod selepas ini..

STAY TUNED!!!

sekian terima kaseyh!!!

No comments: