Pengikut Batu Blok

Friday, April 4, 2014

pssttt..pssstttt

Malu rasanya nak tulis blog nih.. lama dan sangat lama dah tak sentuh.. banyak alasan akan ku berikan tapi walau seribu satu alasan yang aku senaraikan pon, aku tetap dengan perangai aku yang-M-A-L-A-S! hahaha Ade kah lagi pembaca batublok niH? wahahaha kalau ada sila tinggalkan comment di bawah supaya aku boleh teruskan perjuangan! kah kah..perjuangan lah sangatt!! Tapi sebab utamanya ialah kerja yang tak pernah habis malah semakin bertambah dari sehari ke sehari.. Aku ingat lagi tahun pertama aku keje kat mrsm mersing, aku masih lagi hidup selesa time keje masih boleh curi-curi bersosial di alam maya.. Namun dari tahun ke tahun, dah tak sempat langsong nak bersoial.. Dan dah masuk tahun kelima.. Jadi orang kata kita tak boleh terlalu lama di suatu tempat. Maknenye perlukah aku berhijrahh? hihi Dah la.. tak tau dah nak cerite ape? Baru perasan, semakin peningkatan usia ni, dah tak excited sangat nak bercerite! bye!

2 comments:

Unknown said...

sy pun selalu ada perasaan malas, hatta nak mkn pun malas sabo je la...anyway Assalamualaikum, saya blogwalking kat sini, jemput datang ke blog saya http://ibu2ahmad.blogspot.com. Saya follow sini n kalau sudi follow la saya balik yer...

@z@z said...

teruslah merapu...ko la phiburku...hahahaha