Pengikut Batu Blok

Wednesday, April 22, 2009

karaoke

barang siapa yg mngenali Farhana pasti sinonim dengan perkataan karaoke tersebut...namun sejarah telah dicipta apabila Farhana telah berkaraoke secara solo selama 3 jam.. Farhana tidak pernah melakukan hal yg demikian dek kerana sebelum ini, kawan2nyer kalau diajak utk berkaraoke, pasti rakan2nye mengjoin sekaki...






namun, dek kerana kegersangan untuk melalak, dan tidak mempunyai sesiapa untuk diajak di Melaka Bandaraya Bersejarah ini, Farhana nekad untuk berkaraoke tanpa menghiraukan sesiapa..






destinasi yg dituju ialah DreamBox (ala2 Red Box) yg bertempat di Dataran Pahlawan..






Setelah tiba di destinasi, pelayan counter yg bertugas menyatakan minimum yg leh masuk adelah 2 org..Farhana nekad utk membayar harge untuk 2 org dan akhirnye RM 50.60 telah dikenakan..janji ati Farhana puas dapat melepaskan segala mcm yg terbuku dan terkitab..


sebelom melalaks, hamek gamba sendirik..



tgh melalaks pon hamek gambar sendirik


mic yg kosong sejibik...tp kdng2 aku ngade2 tukar2 mic gak...

nampak mcm mengesiankan kan sbb berhibur sorang2..tp sebenarnye sgt puas sbb kite x hiraukan org lain dan x hiraukan ape yg berlaku..kite kt dlm tuh pk nk melalaks jer..

tp aku xder la ckp ader member karaoke x best..mmg lg best klo ade mmber sbb blh terkinje2 bersame..

jd kengkawan, klo rs nk berpoyer2 tp xder member, ko g jer berpoyer2 sorang2..jgn nk tunggu org lain baru nk berpoyer2...

sekian terima kaseyh!!

No comments: